SharePoint Support



Ventigrate SharePoint Support

Ondersteuning op maat

Mogelijkheden

De mogelijkheden die SharePoint & Office 365 te bieden hebben rond samenwerking zijn enorm. Als beheerder van een SharePoint omgeving heb je alle troeven in handen om een digitale werkplek op te maken die nauw aansluit bij de behoeften van de eindgebruiker. Maar wie een SharePoint platform goed wil inrichten moet over best wel wat kennis beschikken. Ventigrate biedt dan ook heel wat trainingen aan om succesvol te kunnen starten.

Specifieke vragen

Vaak merken we echter dat onze klanten met heel specifieke vragen zitten over de beste oplossing voor een probleem. Ventigrate biedt daarom een flexibele ondersteuningsvorm aan voor ad-hoc support rond functionele vragen voor zowel SharePoint, Office 365 als alle gerelateerde technologieën.

Ondersteuning

Naast dit flexibel service model biedt Ventigrate ook meer rigide ondersteuning. SharePoint is immers bij steeds meer bedrijven een kritische applicatie geworden. Ventigrate wil als solide onderneming garant staan voor zekerheid en optimale kwaliteit door de SharePoint-infrastructuur van onze klanten te ondersteunen en/of volledig te beheren.

Wij bieden hiervoor onze geïntegreerde kennis en deskundigheid gaande van de infrastructuur tot de toepassing als dienst aan voor onze klanten. Ventigrate neemt hierbij de SharePoint-omgeving van de klant geheel of gedeeltelijk over en beheert die vanop afstand, wat een proactief service model mogelijk maakt.

Al onze diensten worden beheerd met behulp van de ITIL methodologie, volgens afgesproken service niveaus (SLA). Op die manier wordt de kwaliteit en tijdigheid van onze dienstverlening gegarandeerd.

Door dit alles probeert Ventigrate een langetermijnrelatie uit te bouwen met haar klanten en een ‘trusted managed service provider’ te worden.

Contacteer ons met al uw vragen via ons contactformulier.